Etta James - At Last, Lyrics
At last
My love has come along
My lonely days are over
And life is like a song

Oh yeah yeah, at last
The skies above are blue
My heart was wrapped up in clover
The night I looked at you

And I found a dream that I could speak to
A dream that I can call my own
I found a thrill to press my cheek to
A thrill that I have never known

Oh yeah yeah, and you smile, you smile
Oh, and then the spell was cast
And here we are in Heaven
For you are mine at last

ooo yea
you are mine, you are mine
at last, at last, at last, at last


最終
我的愛來陪伴
我對寂寞的日子
而生命就像一首歌曲

哦,最終
以上是藍色的天空
那麼我的心被包裹在三葉草
那個晚上,我看著你

我發現了一個夢
我會用
一個夢想,我可以打電話給我自己
我發現了一個激情
按我的面頰
一個我從來不知道的快感


你的微笑
你的微笑
哦,然後被丟棄的法術
在這裡,我們在天堂

<a href="http://pop.yinyueabc.com/lyrics_etta-james_song_at-last_zh-CN/">At Last 歌詞<a>
<a href="
http://www.yinyueabc.com">

音樂 ABC

<a>

因為你是我的最後

我發現了一個夢
我會用
一個夢想,我
可致電我自己
我發現了一個激情
按我的面頰
一個我從來不知道的快感


你的微笑
你的微笑
哦,然後被丟棄的法術
在這裡,我們在天堂
因為你是我的最終

你是我的 你是我的
最終 最終 最終 最終
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 痞子DJ 的頭像
    痞子DJ

    痞子DJ®

    痞子DJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()